HK Sydøstjylland

HK Sydøstjylland
Foldegade 25 2
7100 Vejle

Telefon nummer for HK Sydøstjylland:

Billig fagforening – Spar op til 6000 om året

Vælg en billig fagforening og a-kasse, der kan sparer dig der kan give dig flere penge til det du ønsker.
Vælg fra listen herunder og spar op til 6000 kr. i forhold til de store forbund, hvor du betaler mere til politik end til dig selv. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

Fagforening for HK Sydøstjylland  – Skal du have en anden ?

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen sørger for at du får noget at leve af, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der hjælper dig hvis du har problemer med din arbejdsgiver. Mange får problemer

• Manglende løn
  • Mobning eller anden opførsel
  • Juridiske udfordringer
  • Usaglig fyring
  • Efteruddannelse

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det er længe siden der kom frit fagforeningsvalg. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Det er A-kassen der hjælper dig, hvis du pludselig er uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det super vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Du skal ikke indgå kompromis med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får penge mens du finder et nyt job. A-Kassen stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal hjælper med kontakt til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.