HK Sydøstjylland

HK Sydøstjylland
Foldegade 25 2
7100 Vejle

Telefon nummer for HK Sydøstjylland:

Find den bedste fagforening og A-Kasse for dig – Spar mange penge nu

Skal du vælge en fagforening så er det for at sikre dig bedst muligt, hvis du får problemer på din arbejdsplads, men prisen er jo mindst lige så vigtig. Prisen på fagforeningen er nemlig den mindste del. Faktisk helt ned til 65 kr. om måneden. Det er altså i A-kassen du sparer mest Disse to ting hænger dog sammen hos langt de fleste og herunder kan du se præcis hvad du får og hvad du skal betale.

Er HK Sydøstjylland  din forening? Skift og spar

Din fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der støtter og hjælper hvis du får problemer. Måske du oplever

• Manglende løn
  • Dårlig opførsel fra din chef
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Opsagt uden grund
  • Efteruddannelse

Husk at når du vælger en ny fagforening og/eller A-Kasse, så er det dig der vælger og ikke din arbejdsgiver. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Er du her i dag, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Billig A-Kassefor dig i HK Sydøstjylland  - Skift nu!

A-kassen er den dyreste og den der hjælper, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke din arbejdsgiver.

Har du ønsker om at blive sevlstændig. Find derfor en A-kasse og fagforening, der kan hjælpe dig med dine drømme.

Gå aldrig på kompromis med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

A-Kasse og fagforening er ikke det samme De to ting hænger sammen men er ikke det samme De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af jurister der hjælper hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får en karensperiode (karantæne). Ligeledes er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.