Hotel- og Rest.Pers. Fagforening

Hotel- og Rest.Pers. Fagforening
Vedelsgade 85
7100 Vejle

Telefon nummer for Hotel- og Rest.Pers. Fagforening:
(+45) 75911944 / 75 91 19 44

Billig fagforening – Få råd til mere uden at miste noget

Find en ny billig fagforening og A-Kasse, der kan sparer dig for op til 6000 om året.
Vælg fra listen herunder og spar op til 6000 kr. i forhold til de store forbund, hvor du betaler mere til politik end til dig selv. Hvis du ikke har brug for 3F eller HK eller lign. på din arbejdsplads, så spar hellere de penge og brug dem på dig selv og familien.

At være medlem af en fagforening er meget vigtigt og ikke stedet at sparer. Den koster ofte ned til 69 kr. pr. måned. A-Kassen er godt nok den der sørger for at du får penge, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være en af disse

• Hvis du får for lidt i løn
  • Du bliver behandlet dårligt
  • Juridiske udfordringer
  • Opsagt uden grund
  • Karrierer hjælp

Husk at når du vælger nye forening eller A-Kasse, så er der frit valg på alle hylder. Det var i gamle dage at arbejdsgiveren kunne bestemme hvilken forening du skulle være med i. De gamle forbund som 3F og HK mfl. er af den gamle skole og derfor en del dyrere

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

Er du i Hotel- og Rest.Pers. Fagforening ? - Skift og spar penge

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du lige pludselig står uden arbejde. Fagforeningen kan hjælpe dig med alle andre problemer, men A-Kassen er der hvor pengene skal komme fra, så at sige. Derfor er det uden sammenligning at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Måske du drømmer om at blive din egen herre. Kig efter de rigtige fagforeninger og A-Kasser for selvstændige

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Du kan spare mange penge og stadig få den hjælp du har brug for.

A-Kasse og fagforening er ikke det samme Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du får problemer. A-Kassen er den der sørger for at du får penge når du har brug for det. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Ligeledes er det A-kassen der skal sørger for at kontakten til jobcenteret bliver så nem som mulig. Der er flere krav hvis du har egen virksomhed så kig dig godt for og kontakt flere for at få den korrekte hjælp.