Sygehjælpernes Fagklub

Sygehjælpernes Fagklub
Ved Anlæget 18
7100 Vejle

Telefon nummer for Sygehjælpernes Fagklub:

Billigste fagforening og A-Kasse for dig – Få råd til mere uden at miste noget

En billig A-Kasse og fagforening er nemt at vælge og kan sparer dig for mange penge hvert år.
Herunder finder du en liste af de bedste i Danmark og du kan ved at klikke på hver enkelt læse mere om hvad de kan tilbyde. De store forbund som HK, 3F mv er meget dyrere i forhold til hvad du finder i vores liste og der er frit fagforenings og A-Kasse valg i Danmark – Spar penge nu

Din fagforening er meget vigtigt og ikek stedet du ønsker at sparer. Den er for billig. A-Kassen er den del der hjælper, hvis mister jobbet, men det er fagforeningen der giver dig hjælp hvis du har sammenstød med din arbejdsgiver. Det kan være problemer med

• Manglende løn
  • Dårlig opførsel fra din chef
  • Problemer med kontrakt eller andre juridiske aftaler
  • Usaglig fyring
  • At komme videre i nyt job

Når du skal vælge dig en ny fagforening eller A-kasse, så er det ikke din arbejdsgiver der kan presse dig. Det var i det gode gamle dage, hvor de kunne bestemme. De store gamle fagforbund støtter ofte både politik og andre ting du sjældent har brug for

Så selvom du i dag måske tilhører denne fagforening, så er det altså muligt at finde både et andet forbund og få en langt bedre pris.

A-Kassen er, der hvor du virkelig kan mærke at du har betalt, hvis du en dag står uden job. Din fagforening hjælper med det juridiske, som kontrakter, overtrædelser, dårlig behandling, men A-Kassen er pengetanken, så at sige. Derfor er det vigtigt at du er med i en a-kasse og gerne en der passer til dig dig og ikke nødvendigvis din arbejdsgiver.

Det kan være at du udover dit faste job er selvstændig eller drømmer om det. Så kig på rigtige fagforeninger og A-Kasser.

Få flere penge med din A-Kasse og fagforening. Spar over 6000 om året uden at miste hjælp når du skal bruge den

Fagforening og A-Kasse er ikke det samme. Mange tror det er det samme, men det er det ikke. De har to forskellige funktioner og det skal du vide inden du vælger. Fagforeningen består af fagfolk der hjælper hvis hvis du kommer galt afsted. A-Kassen er den der sørger for at du får hjælp hvis du bliver syg. Det er også dem der stiller krav til, hvordan du kan få penge og om du får karantæne. Lige så er det A-kassen der skal arrangerer kontakt til job centeret bliver så nem som mulig. Der er flere krav til dig, hvis du er selvstændig så kig dig godt for og kontakt flere for at få den rigtige assistance.